بی تردید شما هم موافقید که تعامل با مشتریان و ارائه خدمات به آنها، مسئولیتی چالش برانگیز به شمار می رود. برقراری ارتباط با مخاطبین، تشخیص درست مشکلات، تضمین رضایت و همچنین، ایجاد تعاملاتی مثبت، همگی از جمله وظایفی هستند که مانند کوه بر شانه های تیم ارتباط با مشتری، سنگینی میکنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند از سنگینی بار این مسئولیت خطیر کاسته و در فرآیند فروش کمک موثری به شمار رود.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزاری است که اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آن ها با کسب و کار را ذخیره سازی می کند. استفاده درست از کاربردهای نرم افزار CRM می تواند در ارتقاء بهره وری کارمندان و بهبود موفقیت مشتری موثر بوده و نقش مهمی ایفا نماید.
یکی از کاربردهای نرم افزار CRM در سازمان ها این است که، با ذخیره سازی اطلاعات و تعاملات مشتریان، فرصتی فراهم می کند تا سازمان ها بتوانند تجربه مشتری (CX) را بهبود دهند، و موجب افزایش سوددهی کسب و کار خود شوند.
درباره این سایت