بی ‎تردید شما هم موافقید که تعامل با مشتریان و ارائه‎ خدمات به آن‎ها، مسئولیتی چالش برانگیز به شمار می‎ رود. برقراری ارتباط با مخاطبین، تشخیص درست مشکلات، تضمین رضایت و همچنین، ایجاد تعاملاتی مثبت، همگی از جمله وظایفی هستند که مانند کوه بر شانه‎ های تیم ارتباط با مشتری، سنگینی می‎کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می ‎تواند از سنگینی بار این مسئولیت خطیر کاسته و در فرآیند فروش کمک موثری به شمار رود. 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزاری است که اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آن‎ ها با کسب و کار را ذخیره سازی می ‎کند. استفاده‎ درست از کاربردهای نرم افزار CRM می‎ تواند در ارتقاء بهره‎ وری کارمندان و بهبود موفقیت مشتری موثر بوده و نقش مهمی ایفا نماید. 

 

یکی از کاربردهای نرم افزار CRM در سازمان ها این است که، با ذخیره سازی اطلاعات و تعاملات مشتریان، فرصتی فراهم می کند تا سازمان ها بتوانند تجربه مشتری (CX) را بهبود دهند، و موجب افزایش سوددهی کسب و کار خود شوند. 


cx survey

برنامه وفاداری مشتری چیست؟

نرم افزار CRM

نرم ,افزار ,crm ,ارتباط ,مشتری ,  ,نرم افزار ,ارتباط با ,افزار crm ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


دریافت منبع جدیدتربن ها و بهترین ها Larry's game دانلود تمامی برنامه های اموزش سیم کشی مطالب اینترنتی repnaciro معرف lightostingklep نمایندگی کرج کانال تلگرام شهر دستناء dastena@ روستاي مازغ بالاشهرستان ميناب